Nieuws Bestuur

BV RUSH Logo2014 def

vrijdag, 06 april 2018 19:29

Wil jij het nieuwe Rush tenue passen?

Geschreven door

 

Het heeft even geduurd, maar nu is het bijna zo ver; de nieuwe Rush tenue's komen er aan!
Maar om de tenues te kunnen bestellen is het raadzaam om ze eerst te passen. Daarvoor gaan we nu al passessies organiseren.

De passessies starten op a.s. maandag 9 april 2018 vanaf 19.00u tijdens de trainingen in sporthal de Stigt. De laatste sessie is op 21 april 2018.

Het bestellen van het Rush tenue gaat via de Rush website, waar je ook de informatie over het betalen kunt vinden. Bestellen kan vanaf volgende week.

Deze maten zijn er:
De kindertenues zijn hetzelfde als de heren tenues, alleen dan de kleinere maten. Bij de damestenues is de kleinste maat XS, die is ongeveer net zo klein als een kindertenue maat 152:

Heren: 140, 152, S, M, L, XL, 2XL, 3XL, 4XL, 5XL, 6XL

Dames: XS, S, M, L, XL, 2XL, 3XL, 4XL, 5XL, 6XL

Mocht je niet tijdens de training kunnen passen, neem dan contact op met Anne-Marie Molhuijsen. (Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.)

 

zaterdag, 31 maart 2018 09:18

SAVE THE DATE!!

Geschreven door

Beste leden, ouders/ verzorgers en belangstellenden van Basketbalvereniging Rush,


Gossimijne! Dit jaar bestaat BV Rush al weer 45 jaar! En dat willen wij niet ongemerkt voorbij laten gaan. Reserveer daarom zaterdag 23 juni 2018 al vast in je agenda om met ons tijdens een sportieve, gezellige dag dit fantastische feit te vieren!

Tijdens de nieuwjaarsreceptie hebben jullie leuke ideeën ingeleverd die nu uitgewerkt worden voor een programma tussen 11.00u en 17.00u en van 18.00u tot 21.00 uur.

Eén geheimpje vast verklappen: Henk Pieterse komt! (Weet je nog niet wie dat is, kijk dan gauw hieronder het filmpje.

Oké, nog eentje dan: heerlijk eten en drinken bij de lunch en in de avond zorgen wij ook voor.

Dussss… zet het in je agenda, vertel het door en houd de inschrijving* in de gaten!

Als je het leuk vindt om op de dag zelf of in de voorbereiding mee te helpen, dan kan je dat aangeven bij ons of een berichtje sturen op: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

*In verband met het inkopen van het eten krijg je binnenkort een aanmeldingsformulier voor de diverse onderdelen. Voor een paar onderdelen vragen wij een bijdrage om het feest echt goed te kunnen laten slagen.

Tot dan!

Bestuur BV Rush

Ron, Jos, Gerard, Anne-Marie en Olga

dinsdag, 13 maart 2018 08:32

BV Rush zoekt een nieuwe Secretaris

Geschreven door

Na vele jaren enorme inzet voor de vereniging heeft Olga Huizinga besloten bij de Algemene Ledenvergadering in juni 2018, zich niet meer verkiesbaar te stellen als secretaris van BV Rush.

Om niet tot juni met dit bericht te wachten, willen we hierbij een oproep doen om deze belangrijke plek in het bestuur in te kunnen vullen.

De secretaris vormt samen met de voorzitter en penningmeester het Dagelijks Bestuur. De voornaamste taak van de secretaris is het notuleren van de bestuursvergadering. Ook alle post en mails die aan BV Rush gestuurd worden, worden door de secretaris bekeken, naar de juiste persoon doorgestuurd en/ of besproken in de bestuursvergadering. Bij BV Rush valt de ledenadministratie onder het secretariaat, echter wordt de uitvoering momenteel door een andere vrijwilliger verzorgd. 

Tijdsbesteding
Voor de uitvoering van deze functie staat normaal gesproken 2 uur per maand voor het bijwonen van de bestuursvergadering. Daarnaast zal je voor het voorbereiden van de agenda en het verwerken van de notulen van de bestuursvergadering zo'n 1 a 2 uur kwijt zijn. 1 keer per jaar (rond mei - juni) bereid je de stukken rondom de Algemene Ledenvergadering (ALV) voor en verwerkt deze achteraf. Dit is een flinke administratieve klus en zal zo'n 8-10 uur werk bevatten. Tenslotte kan het zijn - bij bijvoorbeeld calamiteiten of wanneer er een belangrijke beslissing genomen moet worden - dat een extra vergader- of overlegmoment nodig is.

Het aansturen van de activiteitencommissie kan een mogelijk onderdeel en verbreding van de functie zijn. Deze wordt momenteel niet actief uitgevoerd.

 

Wanneer je meer over deze functie wil weten neem dan contact op met onze voorzitter Ron Creutzburg (Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.), of vraag Olga Huizinga -aftredend Secretaris per juni 2018- voor meer informatie of uitleg. 

zaterdag, 03 maart 2018 10:05

BV Rush goes digital!

Geschreven door

Sinds dit seizoen heeft de NBB besloten over te stappen van de geschreven wedstrijdformulieren (sheets) naar het Digitaal Wedstrijdformulier (DWF). Het DWF brengt vele voordelen met zich mee; geen schrijffouten of onduidelijkheden meer en daardoor veel minder boetes voor de vereniging. Maar, zo’n verandering is niet zomaar gedaan!

Zo hebben de penningmeester en de ledenadministratie veel aan de inrichting van Sportlink moeten doen alvorens met het DWF gewerkt kon worden.

Het wedstrijdsecretariaat van Rush heeft veel energie gestoken in het gebruik van het DWF. Na eerst zelf helemaal up to date te zijn, zorgde in het bijzonder Gerard Landman voor duidelijke instructies naar alle leden, controle en ondersteuning tijdens de wedstrijden, kortom de ingebruikname van het digitaal wedstrijdformulier.



Naast al deze organisatorische zaken, had Rush ook te maken met een ander – zeker niet onbelangrijk - bijkomend aspect. Het aanschaffen van tablets waarop het DWF kan functioneren. Hiervoor heeft Rush een sponsor gevonden namelijk het bedrijf IRRUS uit Veghel. IRRUS helpt organisaties bij het optimaliseren van bedrijfsprocessen en online samenwerken door slimmer gebruik te maken van de vele mogelijkheden die Office 365 standaard heeft te bieden. Naast dit alles heeft IRRUS dus ook Rush geholpen door deze zeer nodige tablets aan te schaffen. Hartelijk dank IRRUS!!

We kijken terug op een zeer succesvolle implementatie van het Digitaal Wedstrijdformulier. Hartelijk dank aan allen die hieraan meegewerkt hebben. Top!

zondag, 21 januari 2018 08:46

Bericht van de penningmeester

Geschreven door

Herinnering voor contributie plichtige leden.

Op donderdag 25 en vrijdag 26 januari 2018, wordt de halfjaarlijkse contributie, 2ehelft seizoen 2017-2018, geïncasseerd.

Mocht u het niet eens zijn met de incasso, neem dan eerst contact op met de penningmeester via emailadres: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

Let op: Bij onterechte storneringen wordt het contributiebedrag verhoogd met € 15,-administratiekosten.

 

 

Met vriendelijke groet,

Jos van Lanen

Penningmeester Basketbalvereniging RUSH

donderdag, 21 december 2017 09:16

Nieuwjaarsborrel 2018

Geschreven door

image001

NIEUWJAARSBORREL


ZONDAG 7 JANUARI 13.30 UUR - 16.30 UUR

Huldiging van de winter-kampioenen.
Vrij basketballen in de zaal.
Dit onder het genot van een hapje en een drankje.

LOCATIE: kantine sporthal De Stigt Uden

 

maandag, 27 november 2017 12:28

BV Rush bedankt Subway voor sponsoring afgelopen jaren

Geschreven door

Basketbalvereniging Rush - vertegenwoordigt door Jos van Lanen (vicevoorzitter) en Gerard Landman (wedstrijdsecretaris) - heeft vorige week een bloemetje overhandigd aan Meriam en Veronique van Subway Uden, als dank voor de sponsoring van de afgelopen jaren. 

Subway is voor Rush een enorme steun geweest, zowel financieel als ook met de heerlijke broodjes die Subway heeft verzorgd tijdens diverse evenementen waar alle leden van genoten hebben. Momenteel zijn Subway en BV Rush in bespreking over een mogelijke nieuwe invulling van het sponsorcontract.

subway

zaterdag, 16 september 2017 07:20

De Grote Clubactie 2017 gaat van start!

Geschreven door

groteclubactie17 

Beste leden, 

De GROTE CLUBACTIE  gaat vanaf vandaag, zaterdag 16 september, weer van start.

We willen jullie vragen om zoveel mogelijk loten te verkopen aan, je ouders, broers, zussen, ooms, tantes, opa`s en oma`s, buren, vrienden etc. We hebben als basketbalclub dit geld hard nodig, zodat we kunnen blijven investeren in goede materialen.
De loten zijn eventueel ook digitaal te koop via deze link: KLIK HIER OM ONLINE MEE TE DOEN    

Er zijn weer verschillende prijzen te winnen met de 20-loten-actie.  En misschien een idee voor de oudere teams, koop samen met je teamgenoten een SUPERLOT! Of probeer een SUPERLOT te verkopen.

Vorig jaar hebben jullie een heel mooi bedrag binnen gehaald, bijna 800 euro. Natuurlijk hopen wij dat we dit bedrag weer halen...en misschien nog wel meer!

IMG 7929                                              

Alle boekjes graag uiterlijk woensdag 8 november aan mij retour. Alvast bedankt voor jullie inzet en veel succes met de verkoop!     


Met vriendelijke groet,

Anne-Marie Molhuijsen

 

Leaderboard 728x90

dinsdag, 11 juli 2017 17:23

Reminder van de penningmeester

Geschreven door

ter herinnering en informatie:

 

In de week van 24 juli 2017 (week 40), wordt de halfjaarlijkse contributie, seizoen 2017-2018 bij u geïncasseerd.

woensdag, 21 december 2016 20:30

Contributie indexatie per 1 januari 2017

Geschreven door

Beste leden, beste ouders/verzorgers van leden,

Met deze brief willen wij u informeren over het feit dat we een indexatie van 1% zullen toepassen op de verenigingscontributie per 1 januari 2017, zoals aangekondigd tijdens de ALV juni 2016.

Pagina 1 van 2